22 juni 2009

-2 dagar (kanske 1)

Då var man i Kiruna igen då. 15 år sedan sist. Natten på tåget var bra och det är kalasväder i Kiruna! Jag har slagit följe med Joakim som också ska cykla från röset. Det blev en renskavsbaguette på en uteservering och en sväng till kyrkan (sveriges vackraste byggnad 2001). Också har jag hämtat ut min cykel. Nu sitter jag på bussen till Karesuando och passar på att skriva. Nu är det risk för att det dröjer ett par dagar innan jag har täckning igen... cyklingen är planerad till onsdag men vi ska eventuellt ta taxi från Karesuando till Kilpisjärvi redan ikväll. I så fall börjar jag cykla redan imorgon, tisdag! Återkommer nästa gång jag har täckning eller tillgång till internetcafé... vilket antagligen kommer att dröja. Hade!

8 kommentarer:

  1. Hello there...
    Its so great...
    Thank's
    Ma2k ComciComca

    SvaraRadera
  2. skönt att veta att du kommit fram och att allt är bra! :)

    renskavsbaguette lät inte fel! roligare än mina makrillmackor till lunch! :D

    puss :)

    SvaraRadera
  3. Skönt att du kommit fram. Njut av taxin om ni tar det. Efter det är det benkraft som gäller :-)

    SvaraRadera
  4. u can do it!!!

    SvaraRadera
  5. Klart att du fixar detta, ska bli kul att följa dig här! Så det är alltså fler än du som fått denna galna idé! Lycka till, till både dig och Joakim då :)
    Ta de lugnt och se upp för björnar!

    //Sara

    SvaraRadera
  6. Nu har jag också hittat hit. Så du har redan kommit igång. Hoppas allt är bra med dig.
    Jag ska följa din resa här, jättekul. Du klarar detta. Sköt om dig. Kram Sibyl

    SvaraRadera
  7. Härligt Joel! Måste erkänna att jag är nog lite avundsjuk. Hoppas du får ett härligt äventyr och får se mycket av Sverige. Kommer att följa din blogg!

    SvaraRadera